Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Product is toevoegd aan je verlanglijstje Bekijk je verlanglijstje
Product is verwijderd van je verlanglijstje Bekijk je verlanglijstje

Toegevoegd aan
winkelmandje

FAQ

Hoe bestel ik online?

Heb je een artikel dat bij jou past ontdekt? Selecteer dan het aantal, de gewenste kleur,  de passende maat en leg je artikel in "het winkelmandje”.

 

Wil je het aantal artikelen veranderen? Geen probleem! Je kan dit in het winkelmandje wijzigen. Als je tevreden bent over je bestelling en geen andere artikelen wilt toevoegen, ga dan verder naar je bestellingsoverzicht.

 

Leg vervolgens je gewenste betaalwijze vast en klik op bestellen. Jouw #DUUR kledingstuk is nu op weg naar jou!

Wat zijn de verzendkosten?

#DUUR levert in België en Nederland.

 

De verzendkosten van je artikel(en) worden in je bestelling aangegeven. Vanaf een bestelling met een bedrag van € 99 (incl. BTW)  is de verzending binnen België gratis. Bedraagt het totale bedrag van je bestelling minder dan € 99 (incl. BTW) dan wordt een transportkost van € 6,50 aangerekend.

 

De verzendkosten van je artikel voor Nederland bedragen eveneens € 6,50.

Hoe lang is er voor een standaard levering nodig?

Het duurt gemiddeld 3-4 werkdagen totdat een bestelling met GLS bij jou wordt geleverd. 

 

Het kan echter uitzonderlijk voorkomen dat er enkele extra dagen over de bezorging van een bestelling wordt gedaan. Heb je de bestelling na drie extra werkdagen nog niet ontvangen? Neem dan telefonisch of per mail contact met ons op en vermeld daarin je bestelnummer. 

Welke betaalmethodes biedt #DUUR?

Je kan je aankopen bij #DUUR veilig online betalen met Bancontact, Visa, Maestro, Mastercard, Ideal en PayPal.

Ik heb een artikel besteld, maar nog niets ontvangen. Wat moet ik doen?

Na de levertermijn van 4 dagen kan je het best nog enkele werkdagen wachten. In uitzonderlijke gevallen kunnen er enkele extra dagen over de bezorging van een bestelling gedaan worden.

 

Heb je de bestelling na drie extra werkdagen nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op via info@duur-fashion.be en vermeld daarin je bestelnummer. 

Wat doe ik, als mijn pakket beschadigd is of er artikelen ontbreken?

Allereerst onze excuses. Ondanks de kwaliteit van onze artikelen en hun verpakking kan het voorkomen dat je een artikel ontvangt dat niet meer in perfecte staat is.
 

We voorzien je graag zo snel mogelijk van een passende oplossing. Stuur ons een e-mail via info@duur-fashion.be met informatie over het probleem.

Kan ik ongeopende en ongebruikte artikelen retourneren?

Ongebruikte artikelen waarvan de verpakking nog intact en ongeopend is kan je binnen 14 kalenderdagen na ontvangst retourneren.

 

Wens je te retourneren? Contacteer ons graag schriftelijk binnen deze termijn aangezien we ervan uit gaan dat je tevreden bent met je aankoop als we binnen de termijn van 14 kalenderdagen niets van je horen. Stuur vervolgens het artikel inclusief alle toebehoren in de originele verpakking en ongebruikte toestand, binnen 14 dagen na ontvangst terug, vergezeld van de originele factuur.

 

Wij verzoeken je vriendelijk om de reden van retour op de achterzijde van de factuur te vermelden samen met het artikel te sturen naar dit adres: #DUUR, Diksmuidse Heerweg 328, 8200 Brugge.